fredag 25 december 2009

Liten bildkavalkad på 2½ veckorsgamla valpar

Här är en nyfiken hane som gärna vill ut och lufta sina vingar och se bara hur de gick. Skam den som ger sig.

Nu är jag snart nere, ser det ut som han tänker

Woho, nu kanar jag......


Yes!! Jag fixade det. En lycklig men lite avvaktande hanvalp som nog tyckte det var lite läskigt ute i den stora världen=valprummet. Har inte haft någon kull som varit så aktiva och vill ut ur valplådan redan då de är 2½ vecka gamla/unga men jag har väntat på detta då Biella är ett yrväder utav dess like. Livet är till för att levas enligt hennes motto: "Fullt ös medvetslös"
"Fladdermusliknande" lapphundsvalp :O)
Busvalpar!
En till liten rymmare i farten
En valphög! Gissa antalet??
Trio me´Bus!

Alla mår superbra! De växer så de knakar här i Fresta/Upplands Väsby. Biella skulle gärna ta hand om alla våra 9 valpar. Hon går och "tjuvmatar" Divas puppisar mellan varven också. Hon skulle nog kunna ha valpar året om. tänk vad man får leka då! För de är ju hennes melodi.
Det finns fortfarande 1 tikvalp kvar att tinga om man är intresserad av en livlig, glad, arbetsvillig och härlig lapphund.

1 kommentar:

  1. hihi, de är grymt söta. Känner på mig att de är busiga också. Det lyser i ögonen lång väg.
    Det blir kul det om sisådär 4-5 veckor till. HAHA

    SvaraRadera